Στην τελική ευθεία έχει μπει πλέον ο προγραμματισμός για τις εργασίες στο γήπεδο του Θεολόγου. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά το θέμα έχει περάσει στο δημοτικό συμβούλιο και σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμο προς παράδοση. Εξάλλου, από την προσεχή εβδομάδα θα αρχίσουν οι επίσημες εγγραφές μελών του συλλόγου από την αρχή. Με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου το ποσό είναι 10 ευρώ το μήνα. Όπως επίσης αποφασίστηκε ότι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να συνεισφέρουν 20 ευρώ το μήνα, όσο διαρκεί η ποδοσφαιρική περίοδος. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι ο Σπύρος Αρβανιτάκης έχει πιάσει ήδη δουλειά με στόχο να δημιουργήσει μία ανταγωνιστική ομάδα, ικανή να παραμείνει στη Β’ Κατηγορία, που είναι και ο βασικός στόχος.





































