Το είχαμε γράψει από την περασμένη Τρίτη (έκλεισε Ντούπη και Τριπολίτη) και ήρθε η επιβεβαίωση. Η Α.Ε. Κατταβιάς έδωσε τα χέρια με τον Μανώλη Ντούπη από τον Α.Σ. Χάλκης. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Η Αθλητική Ένωση Κατταβιάς ανακοινώνει την απόκτηση ενός ακόμη ποιοτικού ποδοσφαιριστή του 23χρονου ακραίου επιθετικού Μανώλη Ντούπη από τον Α. Σ. Χάλκης. Του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία. Η Διοίκηση της Α.Ε.Κατταβιάς ευχαριστεί τη Διοίκηση του Α.Σ.Χάλκης για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή''.




































