Σε δύο ακόμη μετεγγραφές προχώρησε η Α.Ε. Κατταβιάς, η οποία έδωσε τα χέρια με τον Μανώλη Ντούπη από τον Α.Σ. Χάλκης και τον Ίκαρο Τριπολίτη από την Ασπίδα Σαλάκου. Με την απόκτηση τους, οι «κιτρινόμαυροι» δυναμώνουν αισθητά και ευελπιστούν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο πρωτάθλημα. Για την απόκτηση τους απομένουν τα τυπικά και ενδεχομένως να ανακοινωθούν σήμερα από την Α.Ε. Κατταβιάς.




































