Δύο ακόμη παίκτες ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τον Άγιο Γεώργιο Μαλώνας. Ο λόγος για τους Αντώνη Χατζηνικολού και τον Στέφανο Παρδαλό. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Το Δ.Σ. του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Αντώνη Χατζηνικολού και Στέφανο Παρδαλό. Οι δύο ποδοσφαιριστές θα συνεχίσουν είναι μέλη της κιτρινόμαυρης οικογένειας για την επόμενη αγωνιστική περίοδο και τους ευχόμαστε ότι το καλύτερο''.





































