Σήμερα στα γραφεία της Ε.Π.Σ.Δ. απονεμήθηκε το κύπελλο ήθους για την αγωνιστική περίοδο 2014-15 στην Α.Ε. Κατταβιάς. Το παρέλαβε ο απερχόμενος πρόεδρος του συλλόγου Γιώργος Συμεωνίδης, ο οποίος πήρε τα εύσημα για την προσπάθεια των «κιτρινόμαυρων» όλη τη χρονιά αλλά και για τη μεγάλη προσφορά του στο χώρο.




































