Σήμερα στην έδρα της εταιρείας Ξενάκης Α.Ε. παρουσία του α' αντιπροέδρου της Ε.Π.Σ. Δωδεκανήσου κ. Γιώργου Παυλίδη και του μέλους κ. Μιχάλη Αδαμακη παραδόθηκε το αυτοκίνητο στον ποδοσφαιριστή της Α.Ε. Λέρου Διαμαντή Τσατσο. Στη φωτογραφία, ο έμπειρος ποδοσφαιριστής παραλαμβάνει το αυτοκίνητο.





































