Θρίαμβος της Α.Ε. Δικαίου και μεγάλη πρόκριση στον τελικό… Η κωακή ομάδα κέρδισε δίκαια με το «φτωχό» 49-31 την κακή Ελπίδα Πεταλούδων και προκρίθηκε στον αυριανό τελικό, όπου θα αντιμετωπίσει τον Ιπποκράτη. Η ομάδα του Δημήτρη Τζομάκα ήταν σαφώς καλύτερη και περιόρισε τα ατού της Ελπίδας, η οποία στην κυριολεξία… «έσπασε» τα στεφάνια, σκοράροντας με το ζόρι 31 πόντους. Η Ελπίδα Πεταλούδων ξεκίνησε καλύτερα και προηγήθηκε 10-6 (7’) με προσπάθεια του Φιλιππόπουλου, αλλά οι Κώοι αντέδρασαν και ισοφάρισαν με τρίποντο του Δρόσου και μία βολή του Τριτσάρη. Με τον τελευταίο να παίζει πολύ καλή άμυνα τον Λαζαρίδη και τον Λάμπρου (πήρε πολλά ριμπάουντ) να βοηθάει σημαντικά, η Α.Ε.Δ. είχε το προβάδισμα (14-15 στο 15’), ωστόσο άφησε χωρίς σκορ τους Ροδίτες για πέντε λεπτά και πήγε στα αποδυτήρια με +10 (14-24). Η Ελπίδα προσπάθησε να ροκανίσει τη διαφορά (17-24 στο 21’ και 20-28), αλλά Τριτσάρης και Τρύπας έκαναν το 21-33 (27’). Η τελευταία απόπειρα της ομάδας του Χρήστου Μπίλια να μειώσει ήταν το 27-36 (34’), αλλά ένα γκολ-φάουλ του Γεωργαδάκη και ένα τρίποντο του Τρύπα έβαλαν τέλος στη σεμνή τελετή.
Τα δεκάλεπτα ήταν: 10-11, 14-24(ημ.), 21-33, 31-49
Διαιτητές: Πλατέλλα- Νικηφορίδης
ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ (Μπίλιας): Φράγκος 5, Βόλας 2, Λιβιεράτος 7(1), Μπιλλιάς 7, Λαζαρίδης 2, Φιλιππόπουλος 6, Μοσχής 2.
Α.Ε. ΔΙΚΑΙΟΥ (Τζομάκας): Δρόσος 3(1), Τρύπας 14(2), Γεωργαδάκης 3, Τριτσάρης 15(1), Λάμπρου 3, Χατζηγιακουμής 11(2), Κοντογιάννης, Τσατσούλης.



































