Η Μαριέττα Φιλιππάκου θα «σφυρίξει» το αυριανό παιχνίδι ανάμεσα στη Δόξα Ψίνθου και την Α.Ε. Λέρου, με το ο οποίο θα ανοίξει η αυλαία της 17ης αγωνιστικής στην Α’ Κατηγορία. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει το μεσημέρι (13:00) στη Ψίνθο και οι δύο ομάδες αναμένεται να παίξουν χωρίς άγχος και με στόχο τη νίκη.
ΠΕΜΠΤΗ(19/02):
Ψίνθος (13:00): Δόξα Ψίνθου- Α.Ε. Λέρου (Βελής)
(Φιλιππάκου- Κόκκαλης- Αχιολάς/ Σακελλαρίδης)





































