Με τρεις νέους ποδοσφαιριστές ενισχύθηκε ο Άγιος Ισίδωρος εν όψει του β’ γύρου της Β’ Κατηγορίας. Στην ομάδα επέστρεψε από τον Άρη Αρχαγγέλου ο Σταμάτης Χατζησάββας (είχε δοθεί δανεικός το καλοκαίρι) που παίζει στο κέντρο και στην επίθεση. Το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα είναι ο Παύλος Στελλάς από τη ΔΕόξα Ψίνθου. Πρόκειται για 17χρονο αμυντικό και η τρίτη μεταγραφή είναι ο Κώστας Μάνης, ο οποίος έπαιζε στην Α.Ε. Κατταβιάς, είναι 21 ετών και αγωνίζεται στην επίθεση. Το Δ.Σ. του Αγίου Ισιδώρου τους καλωσορίζει στην ομάδα και τους εύχεται ότι καλύτερο και υγεία. Τέλος, το σωματείο ευχαριστεί τις προηγούμενες ομάδες τους για την παραχώρηση τους.





































