Την ευκαιρία να ξεκουραστούν είχαν οι παίκτες της Ελπίδας Πεταλούδων, οι οποίοι επέστρεψαν στις προπονήσεις για το β’ γύρο του πρωταθλήματος της Α’ Κατηγορίας. Ο Χρήστος Μπίλιας είδε τους περισσότερους παίκτες να δίνουν το «παρών», ενώ το επιπρόσθετο κέρδος για τον ίδιο είναι η επιστροφή του Γιάννη Μοσχή στο παρκέ, αφού έληξε η τιμωρία των τεσσάρων αγωνιστικών που του είχε επιβληθεί στην αναμέτρηση της πρεμιέρας με τον Δωριέα. Η Ελπίδα θα παίξει και πάλι με τους «κιτρινόμαυρους», έχοντας στο ρόστερ της, τον Ροδίτη φόργουορντ και θέλει να πάρει πίσω το αίμα της, μετά την ήττα του α’ γύρου. Άλλωστε κερδίζοντας τον Δωριέα, εξασφαλίζει οριστικά μία θέση στην πρώτη δυάδα και θα παίξει για την πρωτιά στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Διαγόρα. Ιδιαίτερα αγωνιστικά προβλήματα δεν υπάρχουν για την ομάδα της Κρεμαστής, η οποία θα παίξει στο «Βενετόκλειο» στην πρεμιέρα του β’ γύρου και φυσικά θέλει το ροζ φύλλο αγώνα για να συνεχίσει το νικηφόρο της σερί.



































