Με τον Γιάννη Μοσχή στο ρόστερ της θα παρουσιαστεί η Ελπίδα Πεταλούδων στο ντέρμπι του β’ γύρου με τον Δωριέα. Ο έμπειρος αθλητής στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα στην αναμέτρηση με τους «κιτρινόμαυρους» είχε τιμωρηθεί με ποινή τεσσάρων αγωνιστικών, αφού κρατήθηκε το δελτίο του. Έτσι δεν αγωνίστηκε στα υπόλοιπα παιχνίδια της ομάδας του, αλλά έφτασε η ώρα να επιστρέψει στο παρκέ, αρχής γενομένης από το ντέρμπι του «Βενετοκλείου» στο β’ γύρο. Ο 33χρονος φόργουορντ θα τεθεί κανονικά στη διάθεσή του Χρήστου Μπίλια για την αναμέτρηση της 6ης αγωνιστικής, στην οποία η Ελπίδα Πεταλούδων θέλει πάση θυσία τη νίκη για να οριστικοποιήσει μία θέση στην πρώτη δυάδα και στη συνέχεια να διεκδικήσει την… κορυφή στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Διαγόρα.
Με την επιστροφή του Γιάννη Μοσχή, ο Χρήστος Μπίλιας θα έχει ακόμη ένα πολύτιμο «εργαλείο» στις θέσεις «3» και «4». Όπως είναι γνωστό εξάλλου, ο Άγγελος και ο Παναγιώτης Μαρινάκης θα χάσουν το υπόλοιπο της σεζόν. Μάλιστα ο πρώτος τον Ιανουάριο θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, αφού υπέστη ρήξη χιαστών και θα χρειαστεί να μείνει για έξι περίπου μήνες εκτός δράσης. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, οι αθλητές της Ελπίδας θα πάρουν ρεπό από τον Χρήστο Μπίλια για να περάσουν την εορταστική περίοδο, δίπλα στα αγαπημένα τους πρόσωπα και να γεμίσουν τις μπαταρίες τους.
*Χθες το βράδυ η Ελπίδα Πεταλούδων οργάνωσε με επιτυχία στα «Μεζεδοκαμώματα» την Χριστουγεννιάτικη χοροεσπερίδα της.



































