Μετά από τέσσερα χρόνια ο Άγιος Ισίδωρος επιστρέφει στη φυσική του έδρα του… Το εντός έδρας παιχνίδι της Κυριακής με την Ομόνοια Γενναδίου, κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ιστορικό από την άποψη ότι είναι το πρώτο στο ανακαινισμένο γήπεδο, που διαθέτει συνθετικό τάπητα. Ο Άγιος Ισίδωρος θέλει να συνδυάσει την παρουσία του στη φυσική του έδρα με μία πολύτιμη νίκη κόντρα στην Ομόνοια Γενναδίου και για το λόγο αυτό καλεί όλο τον κόσμο στο γήπεδο, ώστε να αποτελέσει το 12ο παίκτη και να δώσει ώθηση για τη νίκη. Η αναμέτρηση της 2ης αγωνιστικής θα ξεκινήσει την προσεχή Κυριακή στις 15:00 και θα έχει χαρακτήρα «γιορτής» για τον Άγιο Ισίδωρο. Η ανακοίνωση αναφέρει: Ο πρώτος αγώνας μετά από 4 χρόνια είναι γεγονός. Ας δώσουμε όλοι το παρών για να ενισχύσουμε την ομάδα μας και να "γνωρίσουμε" το ανακαινισμένο γήπεδο μας!




































