Το περασμένο Σάββατο ξεκίνησε η προετοιμασία του Αγίου Ισιδώρου εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο αγιασμός (φωτό) και η πρώτη προπόνηση έγιναν στο «στολίδι» της ομάδας, η οποία επιστρέφει στη φυσική της έδρα, στον Άγιο Ισίδωρο, αφού οι εργασίες στο γήπεδο ολοκληρώθηκαν. Ο αγιασμός έγινε από τον πατέρα Παρθένιο και στη συνέχεια έγινε η πρώτη προπόνηση της ομάδας, που θέλει να κάνει μία καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας. Εκτός από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, τους προπονητές και τους ποδοσφαιριστές, το «παρών» έδωσε και ο πρώην αντιδήμαρχος Ρόδου κ. Τσουκαλάς, πολλοί κάτοικοι του χωριού και φίλοι του Αγίου Ισιδώρου. Όπως είναι εύλογο το κλίμα ήταν γιορτινό με αφορμή τα έργα που έγιναν στο γήπεδο και θα στεγάσουν τα όνειρα του Αγίου Ισιδώρου.




































