Καλύτερα δεν γινόταν… «Κοσμοπλημμύρα» από παιδιά στο τουρνουά 3 on 3, που διοργανώνει η Ελπίδα Πεταλούδων στον προαύλιο χώρο του παλιού δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά έπαιξαν με τη ψυχή τους, ευχαριστήθηκαν το μπάσκετ και εσείς μπορείτε να πάρετε μία μικρή γεύση από τη «γιορτή» του μπάσκετ, που διοργάνωσε με επιτυχία η ομάδα της Κρεμαστής. Η αρχή έγινε χθες και σήμερα θα υπάρξει και συνέχεια στο τουρνουά 3 on, με τους διοργανωτές να περιμένουν τα παιδιά για μία ακόμη μέρα γεμάτη μπάσκετ…




































