Το προσεχές Σάββατο στις 17:00 θα διεξαχθεί το επόμενο φιλικό παιχνίδι του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος... Οι ''ερυθροκίτρινοι'' θα αντιμετωπίσουν στο γήπεδο των Αγίων Αποστόλων τους Ιππότες σ' ένα ακόμη χρήσιμο τεστ, μετά τη νίκη με 4-2 κόντρα στον Άρη Αρχαγγέλου. Ο Ανδρέας Σταύρου θα έχει τη δυνατότητα να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την αγωνιστική κατάσταση των ποδοσφαιριστών του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναμέτρηση επρόκειτο να διεξαχθεί αρχικά στο ''Οικονομίδειο'', ωστόσο... ''μεταφέρθηκε'' στους Αγίους Αποστόλους.




































