Την απόκτηση του Παναγιώτη Νικηταρά ανακοίνωσαν οι Ιππότες εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο ακραίος μεσοεπιθετικός έδωσε τα χέρια με τη διοίκηση του συλλόγου και θα ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας της Παλιάς Πόλης στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Ο Νικηταράς αγωνιζόταν στη Ρόδο και από την πρώτη στιγμή ο Λάκης Ζαχαρίας εισηγήθηκε για την απόκτηση του, αφού πιστεύει πολύ στις δυνατότητες του.





































