Χθες πραγματοποιήθηκε η πρώτη συγκέντρωση του Αγίου Ισιδώρου στο γήπεδο Κοσκινού… Ο νέος τεχνικός της ομάδας Μιχάλης Παπαντωνίου γνώρισε τους ποδοσφαιριστές του, συζήτησε μαζί τους και στη συνέχεια διεξήχθη ένα οικογενειακό «διπλό», έτσι ώστε να βγάλει κάποια πρώτα χρήσιμα συμπεράσματα. Στις αρχές του Ιουλίου πρόκειται να γίνει και νέα συνάντηση, καθώς και οικογενειακό διπλό.





































