Από το διοικητικό συμβούλιο της Ελπίδας Πεταλούδων αποχώρησε ο Τζακ Μιρόσαβιτς, ο οποίος επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους. Ο Μιρόσαβιτς παράλληλα πήρε τον γιο του Λούκα- Άγγελο στις ακαδημίες του Κολοσσού και όπως δήλωσε ο ίδιος δεν έχει αρκετό χρόνο για να μπορέσει να ασχοληθεί διοικητικά με τα δρώμενα του συλλόγου. Ο Τζακ Μιρόσαβιτς πέρσι εκτός από διοικητικό μέλος ήταν και προπονητής της ανδρικής ομάδας, αντικαθιστώντας τις τελευταίες αγωνιστικές τον Τάκη Κοκορόγιαννη. Αντίθετα πρόεδρος του συλλόγου θα είναι κανονικά ο Χρήστος Κατσουράκης… Αν και αρχικά ο ίδιος είχε την πρόθεση να αποχωρήσει από τη θέση του προέδρου, τελικά μεταπείστηκε και έτσι θα συνεχίσει να ηγείται της προσπάθειας της ομάδας. Με νέα φιλοσοφία και ενδεχομένως νέα πρόσωπα, θα πορευθεί η Ελπίδα Πεταλούδων, αφού δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να μπουν στο νέο διοικητικό συμβούλιο και καινούργια πρόσωπα. Το προσεχές διάστημα είναι πιθανό να υπάρξουν και νέες εξελίξεις στις τάξεις της Ελπίδας, ενώ όπως γράψαμε η ομάδα των Πεταλούδων είναι κοντά σε συμφωνία με τον Χρήστο Μπίλια για τη θέση του προπονητή. Με τον 46χρονο τεχνικό συνεχίζονται οι συζητήσεις και είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στα παλιά του λημέρια, δουλεύοντας και πάλι στην Ελπίδα Πεταλούδων.



































