Το ραντεβού του με τη Β' Κατηγορία ανανέωσε ο Άγιος Ισίδωρος, μετά τη χθεσινή εύκολη νίκη επί του Δαμάγητου Θεολόγου με σκορ 4-0. Η ομάδα του Μιχάλη Κουρδουνάκη παρέμεινε στην κατηγορία και μάλιστα η διοίκηση εξέδωσε και ευχαριστήριο σε παίκτες και προπονητές για την πετυχημένη σεζόν. Η ομάδα μετά από μία δύσκολη χρονιά όπου κλήθηκε να παίξει μακριά από τη φυσική της έδρα τα κατάφερε περίφημα και έτσι και τη νέα χρονιά θα παίξει στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του δωδεκανησιακού ποδοσφαίρου. Πέρα από τα προβλήματα, που προέκυψαν, ο Άγιος Ισίδωρος πέτυχε τον αρχικό του στόχο και πλέον θα ξεκινήσει ο νέος σχεδιασμός για την προσεχή σεζόν Ιδού και το ''ποστάρισμα'' της διοίκησης του συλλόγου στο facebook: ''Ενα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά για την παραμονή της ομάδας στη Β' κατηγορία. Τη νεα σεζόν η διοίκηση εύχεται να είμαστε πιο δυνατοί, πάντα ενωμένοι και να ευχαριστηθούμε αυτο που κάνουμε στο γήπεδο μας, στο χωριό μας''.





































