Στη Διμυλιά θα παίξει την άνοδο του πιθανότατα ο Άγιος Γεώργιος Μαλώνας για το πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας. Βέβαια αυτό που προέχει για τον «Άγιο» είναι η νίκη στο εντός έδρας παιχνίδι με τη Δήμητρα Δαματριάς, έτσι ώστε την τελευταία αγωνιστική με το «διπλό» στη Διμυλιά, οι Μαλωνίτες να κόψουν πρώτοι το νήμα και να ανέβουν στη Β’ Κατηγορία. Το πρόβλημα για τον τεχνικό της ομάδας Γιάννη Χατζησταμάτη είναι η απουσία αρκετών ποδοσφαιριστών από τις προπονήσεις λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Εξάλλου στα δύο τελευταία ματς δεν θα παίξει ο αρχηγός της ομάδας Παλογιάννης, ο οποίος τιμωρήθηκε. Η προετοιμασία του Αγίου Γεωργίου θα συνεχιστεί και πάλι την προσεχή εβδομάδα εν όψει του αγώνα με τη Δήμητρα Δαματριάς.





































