Μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα οι παίκτες του Αντίμαχου δείπνησαν για τελευταία φορά τη φετινή χρονιά στο εστιατόριο του Αντώνη Μαύρου «Mavros Restaurant» στο Μαστιχάρι. Παρά τις πολλές δικαιολογημένες απουσίες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων αρκετών ποδοσφαιριστών η βραδιά κύλησε όμορφα, με παράγοντες και παίκτες να συζητούν για την χρονιά που πέρασε αλλά να κάνουν και σχέδια για τη νέα σεζόν. Η διοίκηση δια στόματος Φώτη Προκόπη ευχαρίστησε τους ποδοσφαιριστές για την φετινή χρονιά, και τους ευχήθηκε καλή καλοκαιρινή σεζόν.




































