Δύο μεγάλες ευκαιρίες θα έχει ο Α.Σ. Τήλος για να προσπεράσει το Νηρέα στο β’ όμιλο της Β’ Κατηγορίας και να ξεκινήσει με τρεις βαθμούς τα πλέι-άουτ. Η πρώτη παρουσιάζεται σήμερα το μεσημέρι (12:15) για τους Τηλιακούς και η άλλη το προσεχές Σάββατο κόντρα στον Πολυβώτη Νισύρου. Σήμερα λοιπόν ο Α.Σ. Τήλος θα φιλοξενήσει τον Άγιο Λουκά, στο παιχνίδι με το οποίο θα «πέσει» η αυλαία της 18ης και τελευταίας αγωνιστικής. Οι Τηλιακοί θέλουν τρεις βαθμούς σε δύο παιχνίδια για να τερματίσουν στην 8η θέση και να ξεκινήσουν με πλεονέκτημα τη μάχη για την παραμονή. Οι Αφαντενοί είναι αδιάφοροι βαθμολογικά, αφού είτε κερδίσουν είτε χάσουν θα τερματίσουν στην πέμπτη θέση.
Τήλος (12:15): Α.Σ. Τήλος- Άγιος Λουκάς (Μορφωπός)
(Αντωνάς- Ροδίτης- Σαρρής)




































