Την απόφαση να τιμήσει τον Μιχάλη Σκαλέρη του Αντίμαχου Κω πήρε η Ε.Π.Σ.Δ. Ιδού η ανακοίνωση: ''Μετά την ενημέρωση που είχαμε για τα γεγονότα στον αγώνα κυπέλλου μεταξύ των ομαδων ΑΟ ΔΙΚΑΙΟΥ -ΑΝΤΙΜΑΧΟΣ συγκεκριμένα η πρωτοφανής για τα αθλητικά ηθη ενέργεια του ποδ/στή του σωματείου ΑΝΤΙΜΑΧΟΣ ΣΚΑΛΕΡΗ ΜΙΧ. ενώ το σκόρ ήταν 2-1 να ενημερώση τον διαιτητή της συνάντησης οτι το κατακυρωθέν 2ο γκόλ της ισοφάρησης με σκόρερ τον ιδιο επετεύχθη με αντικανονικό τρόπο (χέρι).Με αποτελεσμα ο διαιτητής να παρει πίσω την απόφαση του και να αποδώση δικαιοσύνη.
Συνεδριασε εκτακτα η Εκτελεστική Γραμματεία και ομοφωνα αποφασισε τα εξής:
1.-Να απονείμει τα εύσημα στον ποδ/στή ΣΚΑΛΕΡΗ ΜΙΧΑΛΗ και στην ομάδα του ΑΝΤΙΜΑΧΟΥ
2.-Να τον τιμήση για το πρωτοφανές FAIR PLAY στην εκδήλωση της κοπής της πίτας που θα γίνει τόσο στη ΡΟΔΟ όσο και στο βορειο συγκρότημα.
3.-Να κοινοποιήσει την ενέργεια του αυτή τόσο στην ΕΠΟ με την εκκληση να τύχει της αναλογης προβολής,όσο και στα Μ.Μ.Ε.
4.-Να προταθεί στην ΕΠΟ η βραβευση του ανωτερω ποδοσφαιστή και του σωματείου





































