Αν μη τι άλλο έχει γίνει της μόδας τα τελευταία χρόνια στους Αγίους Αποστόλους, αρκετοί φίλαθλοι να απολαμβάνουν τα παιχνίδια από το λόφο που βρίσκεται δίπλα στο γήπεδο, χωρίς φυσικά να πληρώνουν εισιτήριο και άρα να μη βοηθούν τη γηπεδούχο ομάδα. Έτσι έγινε και χθες στην αναμέτρηση Ιππότες- Ορφέας όπου αποθανατίσαμε την όμορφη… κερκίδα δίπλα από το γήπεδο των Αγίων Αποστόλων.




































