Ισόπαλο με σκορ 1-1 τελείωσε το φιλικό παιχνίδι ανάμεσα στον Άγιο Λουκά και τον Άγιο Ισίδωρο, στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής προετοιμασίας των δύο ομάδων. Μάλιστα ο τεχνικός του Αγίου Λουκά Γιώργος Μπακίρης έμεινε ικανοποιημένος από τους παίκτες του για την προσπάθεια που έκαναν, ενώ και ο Ακουσίλαος άφησε καλές εντυπώσεις. Το νέο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας ξεκινάει το επόμενο σαββατοκύριακο και οι δύο ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν σχήματα και παίκτες, αφού θέλουν να είναι έτοιμοι στην πρεμιέρα.




































