Ικανοποίηση επικρατεί στις τάξεις της Α.Ε. Κατταβιάς για την μέχρι τώρα προσπάθεια των ποδοσφαιριστών κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας. Οι «κιτρινόμαυροι» έχουν ενισχυθεί σημαντικά και δεν κρύβουν ότι ο στόχος τους είναι η άνοδος στην Α’ Κατηγορία. Μάλιστα στις 28 Αυγούστου θα δοθεί και το πρώτο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας με αντίπαλο το Νηρέα στο γήπεδο της Κρεμαστής. Το τεχνικό δίδυμο (Βασιλειάδης, Παπαϊωάννου) θα έχει την ευκαιρία να «δέσει» παλιούς και νέους παίκτες, αφού οι μεταγραφές έχουν φτάσει τις οκτώ. Οι Κατταβενοί απέκτησαν τους: Δατσέρη, Νίκα, Φυντικάκη, Αμοιρόπουλο, Γεωργίου, Καβάζη, Καβουκλή και Ζούνη.




































