Στο γήπεδο Κοσκινού ξεκίνησε έγινε η πρώτη συγκέντρωση του Αγίου Ισιδώρου για το νέο πρωτάθλημα της Β΄Κατηγορίας. Ο Πάτερ Ισίδωρος έκανε τον καθιερωμένο αγιασμό για τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά. Στη συνέχεια ο πρόεδρος ευχήθηκε για μια καλή αγωνιστική χρονιά και πάνω απ' όλα χωρίς τραυματισμούς. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας ο Άγιος Ισίδωρος θα δώσει τα παρακάτω φιλικά παιχνίδια:
24/8 με Νηρέα
31/8 με Ροδιακό
4/9 με Α.Ε. Κατταβιάς
10/9 με Διγενή Κοσκινού
14/9 με Ασπίδα Απολακκιάς
21/9 με Ευαγόρα
28/9 με Ατρόμητο Διμυλιάς





































