Σήμερα πρόκειται να ξεκινήσει η προετοιμασία της Α.Ε. Κατταβιάς εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Το πρώτο ραντεβού έχει προγραμματιστεί για σήμερα στο ξενοδοχείο «Ιβίσκος» και από αύριο οι προπονήσεις θα ξεκινήσουν στο αθλητικό κέντρο «Καλλιπάτειρα». Οι «κίτρινοι» έχουν ενισχυθεί σημαντικά και θέλουν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη Β’ Κατηγορία. Μοναδικός στόχος είναι η άνοδος στα μεγάλα «σαλόνια» του τοπικού ποδοσφαίρου, αφού έγιναν καλές μεταγραφές και πλέον το βάρος πέφτει στο «μοντάρισμα» της ομάδας, με το τεχνικό δίδυμο να έχει αρκετή δουλειά κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας.




































