Στον Ορφέα θα συνεχίσουν και τη νέα χρονιά ο Γιώργος Ζωιτόπουλος και ο Άγγελος Θεουλάκης, με τους οποίους ανανεώθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Γιώργο Ζωιτόπουλο και Άγγελο Θεουλάκη. Ο πρώτος αγωνίζεται στα άκρα της μεσοεπιθετικής γραμμής και ο δεύτερος στην μεσαία γραμμή. Οι ποδοσφαιριστές συμφώνησαν στην επέκταση της συνεργασίας τους με τον σύλλογο και θα ενισχύσουν την προσπάθεια της Α.Ο. Ορφέας και στην σεζόν 2026-2027, θέτοντας τις υπηρεσίες τους στην διάθεση του νέου μας προπονητή Χρήστου Χωρίτη. Ευχόμαστε στον Γιώργο και στον Άγγελο καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία''.





































