Στον Αντίμαχο θα συνεχίσει το ποδόσφαιρο ο Γιάννης Πης, ο οποίος αποκτήθηκε από τη Δόξα Καρδάμαινας. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Ο Α.Σ. Αντίμαχος Κω ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας του με τον Γιάννη Πη για τη σεζόν 2026–2027! Ο Γιάννης, αγωνιζόμενος ως μέσος / επιθετικός, έρχεται να ενισχύσει σημαντικά την ομάδα μας, προσθέτοντας ποιότητα, ταχύτητα και εμπειρία στο ρόστερ μας. Τα προηγούμενα χρόνια φόρεσε με επιτυχία τη φανέλα της Δόξας Καρδάμαινας, πραγματοποιώντας εξαιρετική πορεία και ξεχωρίζοντας για το πάθος, το ήθος και τη συνέπειά του μέσα στο γήπεδο. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που από σήμερα αποτελεί μέλος της οικογένειας του Αντίμαχου και είμαστε βέβαιοι ότι θα βοηθήσει την ομάδα μας να πετύχει τους στόχους της στη νέα απαιτητική χρονιά. Γιάννη, καλώς ήρθες στον Α.Σ. Αντίμαχο! Σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα κόκκινα! Ευχαριστούμε θερμά τη Δόξα Καρδάμαινας για την άψογη συνεργασία''.




































