Η ενίσχυση των Πανθήρων συνεχίζεται με αμείωτη ένταση, με τον Τίμο Σαββούλη να εντάσσεται στους ''νεοφώτιστους''. Ο 29χρονος αμυντικός έδωσε τα χέρια με τον πρόεδρο Κώστα Διάκου και θα βοηθήσει την προσπάθεια των Πανθήρων στην Α' Κατηγορία. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Η ομάδα μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Τίμο Σαββούλη, ο οποίος εντάσσεται στο δυναμικό της ομάδας μας για την αγωνιστική περίοδο 2026 - 2027.Καλωσορίζουμε τον Τίμο στην οικογένεια μας και του ευχόμαστε μια χρονιά με υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με την φανέλα της ομάδας μας''.




































