Στον Ορφέα θα συνεχίσουν τη νέα σεζόν οι αμυντικοί Θεοχάρης Γεωργακόπουλος και Χρήστος Χαλκιόπουλος. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας του με ακόμα δύο ποδοσφαιριστές του υπάρχοντος ρόστερ. Πρόκειται για τους αμυντικούς Θεοχάρη Γεωργακόπουλο και Χρήστο Χαλκόπουλο. Οι ποδοσφαιριστές συμφώνησαν στην επέκταση της συνεργασίας τους με τον σύλλογο και θα ενισχύσουν την προσπάθεια της Α.Ο. Ορφέας και στην σεζόν 2026-2027, θέτοντας τις υπηρεσίες τους στην διάθεση του νέου μας προπονητή Χρήστου Χωρίτη. Ευχόμαστε στον Θεοχάρη και στον Χρήστο καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία''.





































