Στον Εθνικό Αρχίπολης θα συνεχίσει για μία ακόμη χρονιά ο Γιώργος Συμεωνίδης, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση: ''Ο Εθνικός Αρχίπολης ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Συμεώνιδη για ακόμη έναν χρόνο. Η παραμονή του Γιώργου στην οικογένεια του Εθνικού αποτελεί σημαντική εξέλιξη για την ομάδα μας, καθώς πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή που έχει προσφέρει πολλά με το ήθος, την αγωνιστικότητα και τη συνέπειά του. Του ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας τη νέα αγωνιστική περίοδο. Γιώργο, καλή συνέχεια και καλή επιτυχία''!





































