Εν αναμονή των αποφάσεων στην Α.Ε.Ρ.Α, αφού παρά το γεγονός ότι έγινε κανονικά η συνάντηση, δεν αποφασίστηκε τίποτα επίσημα για την επόμενη μέρα του συλλόγου. Η προγραμματισμένη για το περασμένο Σάββατο συνεδρίαση των μελών της διοίκησης του συλλόγου έγινε κανονικά, ωστόσο εκτιμήθηκε πως οι συνθήκες δεν είναι ακόμα ώριμες για να ληφθεί μία οριστική απόφαση για την τρίτη συνεχόμενη κάθοδο των “ερυθρόλευκων” στο επόμενο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής κατηγορίας. Μέσα στις επόμενες μέρες λοιπόν οι παράγοντες του συλλόγου, θα θέσουν επί τάπητος όλα τα θέματα και θα οριστεί και η ημερομηνία που θα γίνει η γενική συνέλευση του συλλόγου.




































