Την προσεχή Παρασκευή 3 Απριλίου θα γίνει η έκτακτη γενική συνέλευση του Ορφέα για τον απολογισμό και το σχεδιασμό της νέας σεζόν. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Ο. Ορφέας ενημερώνει τα μέλη του ότι την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026 θα πραγματοποιηθεί η ετήσια τακτική γενική συνέλευση. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν στις 17:00 στα γραφεία του συλλόγου στο πάρκο του Αγίου Ιωάννη.
Θέματα ημερήσια διάταξης
1.Δοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026.
2.Προγραμματισμός της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027.
Σε περίπτωση μη απαρτίας, η ετήσια τακτική γενική συνέλευση θα επαναληφθεί στον ίδιο χώρο, στις 18:00 με τα ίδια θέματα ημερήσια διάταξης.





































