Ο Καλυμνιακός κέρδισε με 2-1 τους Αργοναύτες και πήρε τη νίκη στο ντέρμπι γοήτρου της Β' Κατηγορίας (όμιλος νήσων). Ο Καλυμνιακός μπήκε δυνατά στο παιχνίδι και κατάφερε να πάρει προβάδισμα μόλις στο 7ο λεπτό με τον Κλειδαρά να ανοίγει το σκορ Οι Αργοναύτες αντέδρασαν και στο 15’ έφεραν το ματς στα ίσα με τον Τηλιακό, με το πρώτο ημίχρονο να κυλά σε καλό ρυθμό και δυνατές μονομαχίες. Στο δεύτερο μέρος οι δύο ομάδες πάλεψαν για το γκολ της νίκης, με το παιχνίδι να παραμένει ανοιχτό μέχρι το φινάλε. Τελικά, τη λύση έδωσε στο 80ο λεπτό ο Μαγκούλιας, ο οποίος διαμόρφωσε το τελικό 2-1 και χάρισε το «τρίποντο» στον Καλυμνιακό στο τοπικό ντέρμπι της Καλύμνου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο παιχνίδι ''σφύριξε'' μόνος του ο διαιτητής Μάριος Ωραιόπουλος, ο οποίος δεν είχε βοηθούς.





































