Χωρίς άγχος και πίεση και έχοντας πετύχει το στόχο της παραμονής η Α.Ε.Ρ.Α. θα φιλοξενήσει την Κυριακή (15:00) τον Διαγόρα στην πρεμιέρα των πλέι-οφ του 5ου ομίλου της Γ' Εθνικής. Ο βασικός στόχος των “ερυθρόλευκων” ήταν η εξασφάλιση της παραμονής και από τη στιγμή που επετεύχθη, το υπόλοιπο της φετινής σεζόν αντιμετωπίζεται ως χωρίς την παραμικρή πίεση και ως μία ευκαιρία η ομάδα να ευχαριστηθεί επιτέλους το ποδόσφαιρο χωρίς να αγωνιά για το αποτέλεσμα. Ο προπονητής Δημήτρης Γκάιδας δεν αντιμετωπίζει προβλήματα απουσιών, καθώς όλοι οι παίκτες του είναι διαθέσιμοι και ελπίζει πως στο κυριακάτικο ματς της πρεμιέρας των πλέι οφ με τον Διαγόρα η ομάδα του θα βρει το κίνητρο και την ενέργεια να παλέψει για την κατάκτηση μίας νίκης γοήτρου. Οι Αφαντενοί περιμένουν και τον κόσμο στο πλευρό τους για το θετικό αποτέλεσμα, σε παιχνίδι χωρίς πίεση και ιδιαίτερο βαθμολογικό ενδιαφέρον.




































