Με το παιχνίδι Δόξα Ψίνθου- Α.Ε.Ρ.Α. Β’ συνεχίζεται σήμερα το πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας. Για την 9η αγωνιστική του 1ου ομίλου, οι Ψινθενοί θα φιλοξενήσουν τους Αφαντενούς στις 15:00 με τις δύο ομάδες να ψάχνουν το «τρίποντο» της νίκης. Οι γηπεδούχοι θέλουν τη νίκη για να βρεθούν μόνοι στην 4η θέση, ενώ η Α.Ε.Ρ.Α. Β’ για να κάνει το 8 στα 8 και να ξεφύγει στην κορυφή. Στο ματς του α’ γύρου, η Α.Ε.Ρ.Α. Β’ κέρδισε με 4-1 τους «βυσσινί».
1ος ΟΜΙΛΟΣ (9η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)
Ψίνθος (15:00): Δόξα Ψίνθου- Α.Ε.Ρ.Α. Β’
(Αυγενικού- Πηδιάκης- Ροδίτης/ Μίχας)




































