Τον 19χρονο Κώστα Θεοχαρόπουλο, που έπαιζε στην ομάδα U19 του Πανιωνίου απέκτησε ο Γ.Σ. Διαγόρας, ενώ επανέρεχεται στην ομάδα ο Αντώνης Ζούμπης. Αντίθετα, παρελθόν αποτελεί από την ομάδα ο Μάριος Ζελέκου. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Ο Γ. Σ. Διαγόρας ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Θεοχαρόπουλο Κωνσταντίνο, δεξιοπόδαρο αμυντικό-μέσο γεννημένο το 2007 με τελευταία του ομάδα την Κ19 του Πανιωνίου. Επίσης επανέρχεται στο ρόστερ της ομάδας μας ο ποδοσφαιριστής Ζουμπής Αντώνης ο οποίος επέστρεψε από την Αγγλία. Τους ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες με τα κυανέρυθρα. Ο Γ. Σ. Διαγόρας ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Ζελέκου Μάριο.




































