Αναβλήθηκε το σημερινό παιχνίδι του κυπέλλου (1η φάση στον όμιλο νήσων) ανάμεσα στον Α.Ο. Βαθύ και την Αναγέννηση Ασφενδιού. Λόγω απαγορευτικού δεν κατέστη δυνατό να ταξιδέψει η κωακή ομάδα στην Κάλυμνο και έτσι η αναμέτρηση θα επαναοριστεί σε νέα ημέρα και ώρα από την επιτροπή πρωταθλήματος της Ε.Π.Σ.Δ. Το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ και θα οριστεί σε νέα διαθέσιμη ημερομηνία για τις δύο ομάδες, που θα διεκδικήσουν την πρόκριση.





































