Στο Διγενή Κοσκινού επέστρεψε ο Βασίλης Παπασταμάτης, μετά το ''διαζύγιο'' με την Α.Ε. Κατταβιάς. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Η διοίκηση του Α.Σ. Διγενής Κοσκινού με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Βασίλη Παπασταμάτη.
Λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με την ομάδα της Κατταβιάς, ο Βασίλης επιστρέφει σε ένα γνώριμο και αγαπημένο περιβάλλον για τον ίδιο. Η ποιότητά του, η εμπειρία του και η δεδομένη αγάπη του για τον σύλλογό μας, θα αποτελέσουν σημαντικά όπλα στην προσπάθεια που καταβάλλει η ομάδα μας για την επίτευξη των στόχων της. Βασίλη, καλώς όρισες πίσω στην οικογένεια του Διγενή! Σου ευχόμαστε μια υγιή και γεμάτη επιτυχίες ποδοσφαιρική χρονιά''.




































