Μετά τις 12 Ιανουαρίου θα επιστρέψουν στην Κάρπαθο οι δύο Αργεντίνοι ποδοσφαιριστές του Ποσειδώνα… Οι Σόσα και Γκαρσία βρίσκονται στην ιδιαίτερη πατρίδα τους και θα τεθούν στη διάθεσή του Γιάννη Καραμηνά μετά από μία εβδομάδα. Ο προπονητής του Ποσειδώνα Καρπάθου αναγκάστηκε να περιορίσει τον αριθμό των εβδομαδιαίων προπονήσεων στις τρεις λόγω των πολλών απουσιών, καθώς σχεδόν οι μισοί από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας προγραμμάτισαν ταξίδια εκτός νησιού. Ο Ποσειδών δεν θα ενισχυθεί, εκτός κι αν βρεθεί μία καλή περίπτωση με παίκτη που να μετακομίσει στην Κάρπαθο για επαγγελματικούς λόγους, ενώ υπάρχει ικανοποίηση από την πορεία της ομάδας στην Α’ Κατηγορία.




































