O Γ.Σ. Διαγόρας εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας για τη διαιτησία στο ματς με τον Κένταυρο Βριλησσίων. Αναλυτικά: ''Επαναλαμβανόμενα διαιτητικά «λάθη» που σκοπεύουν σε αλλοιώσεις αποτελεσμάτων δεν γίνονται πλέον ανεκτά. Η φιλοσοφία που διέπει τη νέα μας διοίκηση αγνοεί το παραποδόσφαιρο, ωστόσο υπάρχουν όρια. Απαιτούμε ΣΕΒΑΣΜΟ στην ιστορία της ομάδας μας και τον κόσμο της που την ακολουθεί παντού. Η Ε.Π.Ο. οφείλει να προστατέψει το προϊόν και ομάδες που υπερασπίζονται όσα αυτή πρεσβεύει. Ο Γ.Σ. Διαγόρας 1905 ευχαριστεί θερμά την διοίκηση του «Κένταυρου Π.Α.Ο. Βριλησσίων» για την φιλοξενία και επιφυλάσσεται για ανάλογη στην αναμέτρηση του δεύτερου γύρου




































