Μπορεί πριν από λίγο καιρό να είχε ανακοινώσει την αποχώρηση του από τον Διαγόρα, όμως δεν άντεξε μακριά από τον «γηραιό». Ο λόγος για το Νίκο Σαββαΐδη, ο οποίος έχει επιστρέψει στους «κυανέρυθριυς» και μάλιστα σήμερα βρέθηκε μαζί με τον Κώστα Στεφανίδη στο γήπεδο των Βριλησσίων για να παρακολουθήσει το ματς της ομάδας. Μάλιστα μετά το τέλος του αγώνα, έβγαλε και την αναμνηστική φωτογραφία με τους παίκτες της ομάδας.




































