Σήμερα στις 15:00, στο Θεολόγο, η L.F.C. Ιαλυσού υποδέχεται τον Οδυσσέα Μοσχάτου, στο πλαίσιο της 2ης φάσης του κυπέλλου Ελλάδας. Ο Οδυσσέας είναι ομάδα Α’ Εθνικής και μάλιστα κάνει εξαιρετική πορεία, ενώ προέρχεται από ισόπαλο αποτέλεσμα με τον Παναθηναϊκό. Για την L.F.C. Ιαλυσού το σημερινό παιχνίδι είναι πάρα πολύ δύσκολο και είναι μία μεγάλη πρόκληση, αφού δεν έρχονται συχνά ομάδες Α’ Εθνικής στη Ρόδο. Η ροδίτικη ομάδα θα παίξει χωρίς τις Σβύνου, Ογουτμέν, Τζανακάκη και Πέρου, ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή της Ματθαίου και της Πετρίδη. Στόχος της L.F.C. να παλέψει απέναντι σε μία πιο δυνατή ομάδα, που αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο. Διαιτητής ορίστηκε ο Σάββας Κατσιδώνης, με βοηθούς τον Τσαμπίκο Πηδιάκη και την Κατερίνα Χόνδρου.
Θεολόγος (15:00): L.F.C. Ιαλυσού- Οδυσσέας Μοσχάτου
(Κατσιδώνης- Πηδιάκης- Χόνδρου)





































