Αύριο στις 15:00, στο Θεολόγο, η L.F.C. Ιαλυσού υποδέχεται τον Οδυσσέα Μοσχάτου, στο πλαίσιο της 2ης φάσης του κυπέλλου Ελλάδας. Ο Οδυσσέας είναι ομάδα Α’ Εθνικής και μάλιστα κάνει εξαιρετική πορεία, ενώ προέρχεται από ισόπαλο αποτέλεσμα με τον Παναθηναϊκό. Η ροδίτικη ομάδα θα παίξει χωρίς τις Σβύνου, Ογουτμέν, Τζανακάκη και Πέρου, ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή της Ματθαίου και της Πετρίδη. Στόχος της L.F.C. να παλέψει απέναντι σε μία πιο δυνατή ομάδα, που αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο. Διαιτητής ορίστηκε ο Σάββας Κατσιδώνης, με βοηθούς τον Τσαμπίκο Πηδιάκη και την Κατερίνα Χόνδρου.
ΤΕΤΑΡΤΗ(12/11):
Θεολόγος (15:00): L.F.C. Ιαλυσού- Οδυσσέας Μοσχάτου
(Κατσιδώνης- Πηδιάκης- Χόνδρου)





































