Το Σάββατο (13:30), στο γήπεδο Θεολόγου, θα διεξαχθεί το παιχνίδι ανάμεσα στην L.F.C. Ιαλυσού και την Ολυμπιάδα Υμηττού, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής για τον 4ο όμιλο της Β’ Εθνικής, στο γυναικείο ποδόσφαιρου. Η ροδίτικη ομάδα συναίνεσε στο αίτημα της ομάδας του Υμηττού, κι έτσι αυτό θα είναι το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς για τα κορίτσια του Βαγγέλη Χατζηαντωνίου. Όσον αφορά στο εξ αναβολής εκτός έδρας παιχνίδι με τις Νέες Εργοτέλη, ορίστηκε για την Κυριακή 26 Οκτωβρίου.




































