Την παραίτηση του από πρόεδρος του Διγενή Κοσκινού υπέβαλε ο πρόεδρος Μιχάλης Μαχραμάς. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Το διοικητικό συμβούλιο του Αθλητικού Συλλόγου Διγενής ανακοινώνει την παραίτηση του προέδρου, κ. Μιχάλη Μαχραμά, από τη θέση του. Ο κ. Μαχραμάς υπέβαλε την παραίτησή του επικαλούμενος επαγγελματικούς λόγους, οι οποίοι δεν του επιτρέπουν να αφιερώσει τον απαιτούμενο χρόνο και ενέργεια στα καθήκοντά του ως πρόεδρος. Το διοικητικό συμβούλιο εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες, για την προσφορά και τις υπηρεσίες του στον σύλλογο κατά τη διάρκεια της θητείας του. Για την εκλογή του νέου προέδρου, το διοικητικό συμβούλιο του Διγενή θα συνεδριάσει τις επόμενες μέρες. Η ομάδα συνεχίζει την πορεία της με αφοσίωση στους στόχους της και το ΔΣ δεσμεύεται να εξασφαλίσει μια ομαλή μετάβαση''.




































