Η Ρόδος πήρε κανονικά την άδεια διεξαγωγής της αναμέτρησης με τη Δόξα Βύρωνα και το παιχνίδι της Κυριακής (16:00) θα διεξαχθεί κανονικά, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής για τον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Οι ''πράσινοι'' θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο γήπεδο, μετά το ματς με την Α.Ε.Ρ.Α. (δεν διεξήχθη) και θα ''κυνηγήσουν'' το πρώτο ''τρίποντο'' της χρονιάς. Η ομάδα του Ηλία Φυντάνη προετοιμάζεται εντατικά για το εντός έδρας παιχνίδι με τη Δόξα Βύρωνα και είναι αποφασισμένη να πάρει το ''τρίποντο'' στην έδρα της. Οι ''πράσινοι'' δεν κρύβουν ότι θέλουν να ανέβουν και περιμένουν τη στήριξη των φίλων τους για να έρθει το θετικό αποτέλεσμα στο ματς με τη Δόξα. Ιδιαίτερα προβλήματα δεν υπάρχουν για τα ''ελάφια'', τα οποία πήραν την άδεια διεξαγωγής του αγώνα και φουλάρουν για το ''τρίποντο''.




































