Με χαμόγελα έγινε δεκτός ο βαθμός της ισοπαλίας στον Διαγόρα… Οι «κυανέρυθροι» έφυγαν αήττητοι από μία δύσκολη έδρα και τώρα θα κληθούν να δώσουν το δεύτερο συνεχόμενο εκτός έδρας παιχνίδι τους, αυτή τη φορά στη Νέα Ιωνία, η οποία κέρδισε με 2-1 τον Απόλλωνα Καλυθιών. Ο «γηραιός» διατήρησε το αήττητο του και τώρα καλείται να παίξει στη Νέα Ιωνία, έχοντας μπροστά του μία ακόμη εβδομάδα για να προετοιμαστεί κατάλληλα, έχοντας ως στόχο ξανά να μην ηττηθεί. Η αποστολή του Διαγόρα επέστρεψε στη Ρόδο χωρίς προβλήματα και ο Βαγγέλης Χοσάδας θα προετοιμάσει την ομάδα του για το ματς της 2ης αγωνιστικής.




































